Skip links

Europalace

Z projektu s poškodenou reputáciou sme vďaka správnej stratégii vytvorili predajnú príležitosť a vypredali ho za 6 mesiacov.

S akouvýzvousa klient stretol?

Projekt Europalace bol dlhé roky neobývaný a mal výrazne negatívnu reputáciu. Šírili sa fámy o jeho narušenej statike, opakovaných záplavách a problematickej minulosti spojené s konkurzným konaním. Ľudia neverili, že je bezpečné doň investovať, čo spôsobovalo nedôveru a nízky záujem kupujúcich. Navyše, v období, keď sme do projektu vstúpili, boli sociálne siete v oblasti predaja nehnuteľností ešte v začiatkoch, a preto bolo potrebné nájsť inovatívny spôsob, ako osloviť potenciálnych klientov a obnoviť dôveru v projekt.

Klient

AF Investing, a.s.

Rok

2016

Počet bytov

128

Poskytnité služby

Developerské poradenstvo

prieskum
trhu

CRM
systém

Call
centrum

Klienstké
zmeny

Katastrálny
servis

Exkluzívne zastúpenie
predaja

projektový manažment predaja

webová
stránka

promo
eventy

Sociálne
siete

Vizuálna
identita

reklamné
kampane

copywriring
a pr

Pred akýmkoľvek marketingovým zásahom sme vykonali dôkladnú analýzu projektu a jeho možností. Riešili sme všetky technické otázky, preverili statiku a vypracovali silné argumenty, ktoré podporili vierohodnosť projektu. Röntgenové snímky priečok a ďalšie dôkazy nám umožnili odborne vyvrátiť fámy o poškodení budovy.

Namiesto tradičných marketingových metód sme zvolili špeciálny prístup, ktorý sme nazvali „Tuzex marketing“. Vytvorili sme pocit exkluzivity – ponúkali sme byty „spod pultu“ a umožnili vybraným klientom získať ich skôr, než boli oficiálne uvedené na trh. Tento model vyvolal vysoký záujem a rýchly predpredaj.

Vzhľadom na obmedzené možnosti online marketingu sme stavili na priame oslovovanie klientov. Naše kontakty, sieť predajcov a intenzívna komunikácia umožnili cielene identifikovať a osloviť relevantných kupujúcich.

Projekt potreboval nový kapitál a stabilitu, aby bolo možné garantovať jeho dokončenie a predaj. Aktívne sme pracovali na získaní investora, ktorý dokázal do projektu priniesť finančnú istotu a dôveryhodnosť.

Prezentačná webová stránka

Výsledky, ktoré smedosiahli

1

Úspešný predaj napriek reputačným rizikám

Vďaka cielenej marketingovej stratégii a osobnej komunikácii sa nám podarilo obnoviť dôveru trhu a vypredať projekt za 6 mesiacov.

2

Rýchly predpredaj

Prostredníctvom exkluzívneho „tuzex marketingu“ sme dosiahli 30 % predpredaj ešte pred oficiálnym uvedením na trh, čím sme vytvorili efekt naliehavosti a záujmu.

3

Získanie investora a stabilizácia projektu

Projekt bol úspešne vytiahnutý z konkurzu, získal stabilné financovanie a stal sa atraktívnou investičnou príležitosťou.

Chcete dosiahnúť podobné výsledky?

S nami môžete aj vy premeniť výzvy na úspech. Kontaktujte nás ešte dnes a získajte profesionálnu podporu pri svojom developerskom projekte. Či už potrebujete analýzu, marketing alebo kompletné riadenie predaja, náš tím odborníkov je pripravený pomôcť vám dosiahnuť maximálny potenciál vášho projektu.